Spune NU Ideall.ro !

Stiati ca site-ul Ideall.ro are toate produsele pe stoc ? Chiar si produse pe care producatorul nu le mai fabrica de ani de zile. Cum asa, va intrebati? Simplu. Tinta lor e sa te prosteasca ca au tot pe stoc, ca tu sa dai comanda ( cu putin noroc sa o si platesti in avans cu cardul). Cam asta am facut eu ( din nefericire pentru mine).

Am comandat un telefon si un cantar. Am facut plata folosind cardul si imediat am primit un mail spunandu-mi ca voi fi contactat in cateva minute de un operator. Surpriza, operatorul m-a sunat a doua zi ( posibil sa fi fost vreun ex-angajat Microsoft si cateva minute pentru el insemnau 24h ). M-a sunat sa-mi zica ca telefonul nu e pe stoc nici la ei nici la furnizor si ca ori imi aleg alt telefon ori imi dau diferenta de bani. Am zis ca n-are rost sa astept sa-mi dea ei banii inapoi si mi s-a parut mai simplu sa-mi aleg alt telefon. Intru la ei pe site, ma hotarasc la un telefon si sun la serviciul clienti sa-mi refaca comanda. SURPRIZA, nici acel telefon nu era pe stoc, chiar daca pe site aparea ca fiind. Cu operatorul in telefon am ales altul, GHINION, nici acela nu era in stoc chiar daca aparea ca fiind. Intr-un final am gasit unul care era in stocul furnizorului. A actualizat comanda si m-a intrebat cand vreau produsele sa fie livrate : Luni seara sau Marti dimineata. M-am gandit ca luni seara sigur nu mi le-ar fi livrat (ca asa se intampla cu firmele astea de curierat) , asa ca pentru a fi sigur ca nu astept aiurea luni seara coletul, am ales livrarea pt marti. Si uite-asa a venit si ziua de marti, cand surpriza ( sau nu prea) nu a ajuns nici un colet, nici dimineata, nici la pranz, nici seara. Nici o problema am zis, sun maine la serviciul clienti sa vad care-i situatia comenzii. Miercuri pun mana pe telefon in jurul pranzului vazand ca nu ajunge comanda si dau la telefon, culmea, de aceeasi domnisoara. Imi spune foarte distrata ca telefonul a venit la sediul lor de la furnizor, dar ca inca mai asteapta cantarul ( care atunci cand au dat comanda chipurile il aveau pe stoc) dar sa ii dau 2-3 min sa verifice ce s-a intamplat de nu a venit si ca ma suna inapoi. Si uite-asa am asteptat eu vreo ora sa ma sune, si nimic. Dupa o ora sun eu inapoi, surpriza acelasi operator ( pe semne ca au 1 sau maxim 2 angajati la serviciul clienti).  Ii explic suparat ca nu asa se procedeaza si ca am asteptat sa ma sune, si imi raspunde foarte simplu si scurt : ” Am uitat sa va mai sun.” 😐 .

I-am spus ca vreau sa-mi trimita doar telefonul, dar asta cu o singura conditie, daca imi spune cui ma adresez pt garantie, pentru ca daca ei nu sunt in stare sa fie prompti cu o comanda, imi imaginez ca procedura pt garantie este inexistenta. Si acum vine raspunsul foarte foarte sincer al domnisoarei : ” Pai aveti noroc cu garantia, ca nu o sa mai aveti de-a face cu noi, ci va adresati direct unei reprezentante Nokia “. Va dati seama ca pana si ea e constienta ca esti norocos daca nu ai de-a face cu ei ?

Am zis ok, nu anulez comanda, dar sa-mi spuna sincer cand imi va fi livrata. Imi spune ca in cursul zilei respective , sigur dupa ora 6pm.  Ce credeti…normal ca nu a venit. SI uite-asa joi dimineata pun iar mana pe telefon si sun la serviciul clienti sa cer socoteala. IMi raspunde..cine credeti… DA…aceeasi domnisoara, ii incep povestea si ma intrerupe sa o continue ea  ( pesemne si ea ma cunostea deja). A spus ca din varii motive 24 de comenzi nu au fost livrate la termen in ziua precedenta, dar ca in cursul zilei de azi ( joi) va fi livrata comanda, intrucat era plecata din depozit.

Spre bucuria mea, in cursul zilei a ajuns comanda si mut am ramas de surprindere sa vad ca telefonul era ok ( deja ma asteptam la orice din partea lor).

Acum ce sa mai zic, sigur nu voi mai comanda nimic de la ei, sper ca nici voi.

Pana data viitoare, succesuri..vanzari anterioare si sarbatori fericite !

 

Nu fiti zgarciti. Dati si la altii: